음악

You are my sunshine(탭댄스)|

김현거사 2011. 6. 20. 13:22

You are my sunshine(탭댄스)|

  http://cafe.daum.net/namgangmunoo/4cFM/51 


You are my sunshine, my on-ly sunshine

당신은 나의 햇빛,나의 유일한 햇빛


You make me happy when skies are gray

하늘이 어두워도 당신이 있으면 나는 행복해요


You’ll never know dear, how much I love you

당신은 모를꺼야, 내가 당신을 얼마나 사랑하는지


Please don’t take my sunshine away

제발 나의 햇빛을 빼앗아 가지마세요.

The other night dear, as I lay sleeping

사랑이여, 어떤 날에, 누워서 잠을 잘때


I dreamed I held you in my arms

나는 꿈을 꾸었어요. 내가 당신을 내 팔에 안고있는 꿈을..


But when I awoke, dear, I was mistaken

그러나 내가 눈을 떴을때,사랑을 놓치고 말았어요..


And I hung my head and I cried.

그래,나는 머릴 부여잡고 울었지요.


And I hung my head and I cried.